SCM player skins ˟ silence ˟
THEME

˟ silence ˟

CHWILA SŁABOŚCI KAŚKI 

tomlinsonastic:

majkelina22:

tomlinsonastic:

BĘDĘ SOBIE MIAŁA KOLEJNĄ CZĘŚĆ ZOUISA BICZYS.
WHO’S LAUGHIN’ NOW, HUH?

POZDRO, CYAAA.

I jeszcze specjalnie podziękowania dlamajkelina22♥ 
Kocham Cię mocno i bardzo Ci dziękuję za tego prompta.

A korzystając z okazji to chciałam Ci od razu pogratulować tak wspaniałego talentu do pisania i ogólnie talenciara z Ciebie bo pisanie to nie jest jedyna rzecz, którą potrafisz.. 

image


Chciałabym żebyś wiedziała, że jesteś bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo wspaniałą osobą i wgl. dziękuje Ci za wszystko i tak bardzo się cieszę, że Cie mam! 

image

Życzę Ci dalszych sukcesów w pisaniu, śpiewaniu, tańczeniu, występowaniu i co tam jeszcze robisz *brewki* hehe. 

Ogólnie to niech jak by wyglądało moje życie, gdybyś nie zapoznała mnie z One Direction i nie pokazała tych wszystkich rzeczy, które mi pokazałaaaaaaś. Ja po prostu nie wiem, byłabym jakimś nerdem pewnie, hahaha. 
DZIĘKUJMY BOGU ZA MIŚKĘ!

image

image


DZIĘKUJĘ CI BARDZO ZA WSZYSTKO I WIEDZ, ŻE CIE KOCHAM! 

♥ ♥ ♥ 

O mój Boże, Boże, NO BO-ŻE ♥ ♥ ♥ ♥ 

Moje kochanie największe na świecie, noooo ♥ 

Nienawidzę jak mnie zawstydzasz!

Kocham cię mocno, mocno, mocno. Calutkim moim grzesznym i małym (bo małym) serduszkiem, nawet pomimo mojego charakteru zimnej rybki. ♥ 

dla ciebie Słoneczko, Skarbie, Kochanie ty moje ♥ 

Naprawdę nie jestem tak wspaniała jak mówisz. 

Za dużo dobrych słów jak na mnie.

Z tym pisaniem i przyjaźnią. 

Nie zasługuję na tyle. Naprawdę…

A teraz let me kiss you, my little kangaroo ♥ 

 + ♥ = ♥ ♥ ♥ ♥  (i ja piszę za tydzień test gimnazjalny :’) z moją matematyką zajdę daleko x)

♥  tomlinsonastic ♥ 

OJ KOCHANIEEEEE

Czemu w siebie tak bardzo nie wierzysz? :( 
Tu zasługujesz na o wiele wiele wiele więcej niż to co napisałam! Nie jestem dobra w tych sprawach, bo nigdy takich rzeczy nie pisałam *to mój pierwszy raz*, więc przebacz jeśli napisze jakąś głupotę, ale jestem w stanie FAZY BO FCB i RMA 1:1, osz kurwa asghdfasghdah. 

OK OK OK…

trzeba się ogarnąć, cnieee.

Więc. TERAZ MNIE SŁUCHAJ TY MAŁY KURDUPLU.

MASZ MI PRZESTAĆ MYŚLEĆ TAK PESYMISTYCZNIE, BO WJADĘ CI NA CHATĘ I ZROBIĘ JEDEN. WIELKI. ROZPIERDOL. KA PE WUU? 

Jesteś pełnowartościowa *jak jogurcik, hihi* i masz się tego trzymać!
Jesteś taaaaakaaaa cudowna i taaaaaakaaaaa wspaniała, że aż trudno w to uwierzyć. ♥

KOCHAM CIĘ BARDZO MOCNO MUAH MUAH MUAH

POZDRO <3

…. Aż mi gifów zabrakło, soł….

Kocham cię kochanie i wbijaj mi na chatę, bo tęsknięęęęęęęęęęęęę już :(

6 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via   # tęsknię # bo # tak
216 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via 

3183 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via 

3791 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via 
15 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via 
17 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via 

14 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via 
7 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via 

2 dni temu  -  via - source  

13 ★ REBLOG
2 dni temu  -  via